Sınırsız Ateşli Sohbet Hizmeti

Merhaba arkadaşlar size edepli sandığım ama orospu çıkan sevgili nasıl inlete inlete cezasını verdiğimi anlatacağım. Benim adım Hüseyin o zamanlar daha 19 yaşındaydım. Sürekli okul ev okul ev yapıyordum. Derslerim baya iyiydi. Elimden geleni yapıyordum. Neyse bir gün arkadaşlar kanıma girdi okuldan sonra kafede oturalım kafa dağıtırız dediler bende tamam dedim ama gerçekten yalvardılar bana sussunlar diye mecbur kabul ettim. Neyse çıktık beraber kafeye gittik. Oturduk çay falan söyledim bir tane bayan çayları getirir kız biraz olgun duruyordu. Çok güzel simsiyah gözleri vardı. Kapalı bir kızdı. O an ona aşık olmuştum. Onu elde etmek için çocuklardan yardım istedim. Onlarda eğer onu düşürmek elde etmek istiyorsan her gün bu kafeye gelmen lazım ki oda zamanla seni görsün fark ettin. Dediklerini yaptım ona resmen aşık olmuştum benim olması için her şeyi yapardım. Neyse git gel yapa yapa artık her gün oraya gider oldum arkadaşlar gelmese de ben tek kesin giderdim. Derslerim artık düşmüştü daha ders çalışmıyor sadece onu düşünüyordum. Ama dersleri umursamıyor tek düşündüğüm o kızdı.

Ateşli Dakikalar İçin Sohbet Hattı

Yine bir gün kafede otururken sipariş verdim. Kız siparişi masama bıraktı ve yanında da bir not vardı. Uzaklaşınca kağıdı açıp kotu okudum. Notta bu numaram akşama eğer mesaj atarsan seninle konuşuruz dedi. Mesajı okuyunca kalbim duracaktı. Hemen eve gittim. Heyecanla akşam olmasını bekledim. Saat 9 gibi merhaba yazdım. Oda beni tanıştım olmalı ki geç yazdın dedi. Bende kusura bakma işin vardır diye düşünmüştüm. Neyse sohbete böyle başladık. Konuşma sürekli samimileşiyordu. Ona gerçekten aşık olmuştum. Kendimi onu düşünmekten alı koyamıyordum. Neyse aradan 1 hafta geçti bana mesajda yatarken yanına gelmek istiyorum dedi. Bende buyur gel uyuyalım dedim. Oda gelirsem sadece uyur musun dedi. Bende heyecanlandım o kız kapalıydı böyle konular acaba dedim. Neyse sabah oldu evde tektim bana sevgilim ne yapıyorsun dedi. Bu arada sevgili olmuştuk. Evde tekim dedim. 5 10 dakika yazmadı sonra kapı çaldı. O gelmişti heyecandan şaşırdım. Ona sadece bakakaldım. Heyecanımı ve kendime gelmem onun öpücüğüyle oldu. Ne bakıyorsun içeri davet etsene dedi. Buyur dedim. Geldik oturduk koltuğa. Yanıma yaklaşarak evde tekiz be bu kadar uzak mı oturacaksın gel utanma yemem seni dedi.

Ateşli Sohbet Servisi

Yanına yaklaştım. Kokusu beni sarhoş etmişti. Seni öpmek istiyorum dedi. Nasıl olur falan demeye kalmadan dudaklarıma yapıştı. Çok güzel öpüyordu. Dudaklarımdan boynuma indi ben sadece onu izliyordum oradan da eli yavaşça sikine geldi. Aşık olduğum kadın neler yapıyordu. Neyse sikimi pantolondan zorla çıkardı ve elinize aldı. Önce eliyle okşadı ve sonra sikimi ağzına aldı. O an zaten bende ki tüm aşk duygu bitmişti. Çünkü gerçekten çok güzel yapıyordu bu ilk olamazdı. Bende ki aşk duygusu yerini azınlığa bıraktı. Ve saçından tutarak ağzına boşaldım. Bunu koltuğa uzattım hakimiyeti elime almıştım. Sonunda onu boynundan memelerine oradan amına geçtim. Amı tertemizdi amını yalayarak ağzıma boşalttım. Amı sulu sulu olmuştu sikimi eliyle tuttu amına getirdi. Bana bakarak hadi sok bana kocacığım dedi. Cümlesi bitmeden sikimi sonuna kadar soktum. Kızlığı bile bozuktu. Bunu da öğrenince deli gibi sikmeye başladım. Artık o benim için orospuydu. Orospu sikiyor gibi sikiyordum. Sonunda dayanamadım Bende onun amına boşaldım. Üzerinize giymeden siktir git evimden orospu dedim ve onu kıyafetleri elimde dışarı attım. Üstünü dışarda giydi. Çok pişman oldum ama yapacak bir şey yoktu. Onun yüzünden okulum mahvettim ama sonunda onu orospu gibi Sikip sokağa attım.

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir